Rejestracja | Logowanie »


“zAfganistanu.pl” – książka już wkrótce

30 września 2011

A tak wygląda okładka. Czekam na Wasze opinie.

Wszystkich zainteresowanych informacjami na temat książki zapraszam na fanpejdża na Facebooku.

Autorem grafiki jest Jan Rypulak/fot. Marcin Ogdowski

Autorem grafiki jest Jan Rypulak/fot. Marcin Ogdowski





81 komentarzy do ““zAfganistanu.pl” – książka już wkrótce”

  1. Według mnie super :) I czekam z niecierpliwością na książkę :)


  2. Z chęcią przeczytam :)


  3. Marcin z niecierpliwością czekamy na tę książkę,
    mam nadzieję, że będzie możliwość otrzymania jej z autografem autora :)


  4. No właśnie Eliza, też marzy mi się książka z autografem :D


  5. ja również :)


  6. Gratulacje :)
    Czekamy z niecierpliwością :)


  7. Podoba mi się styl pisania Autora więc książkę z przyjemnością przeczytam:) Jak można zdobyć autograf? :)


  8. okładka super i książka z pewnością też taka będzie!


  9. szefie okładka bombowa,
    a autograf jak będzie można zdobyć ??


  10. Okładka super! Ja tam już się ślinię…;>


  11. a rośka nie można by na okładkę :)


  12. zdjęcie naprawdę robi wrażenie, patrząc na okładkę, człowiek juz ma ochotę pochłonąć jej zawartość :-) mam nadzieję, że będzie bez ściemy ;-)


  13. BĘDZIE MOJA :D


  14. Szefuniu,teraz to ostro połechtałeś……:DD Już sie nie mogę doczekać lektury.


  15. okładka jest po prostu genialna. a na książkę czekam z niecierpliwością


  16. Drogi Autorze – ponaglij, kogo trzeba, bo ludzie pousychają z ciekawości ;) Z niecierpliwością czekam na książkę. Nawiasem dodam jedynie, że piszę pracę magisterską o Afganistanie w reportażach wojennych i z chęcią wzbogaciłbym swą wiedzę i bibliografię o treści zawarte na jej stronach. Pozdrawiam!


  17. Marcin, ja zamawiam z autografrm! :) Okładka jest ok!


  18. właśnie Szefie -Tori ma rację -okładka jest ok! …w sumie dobra… w sensie -może być!!! :)
    a tak serio to zajebiście zajebista ;D


  19. Wszystkim panom wszystkiego najlepszego życzę. A żołnierzom dodatkowo – żołnierskiego szczęścia


  20. Farczi ja się naprawdę na Ciebie obraże :-/


  21. oj tam oj tam… ;)
    pamiętaj -wina leży na granicy ;)


  22. tak tak ciekawe której? czyżby chorwackiej?


  23. Super:) Gratulacje no i oczywiście czekamy na książkę:)


  24. lubię to! ;)


  25. już czekam na książkę, a swoją drogą ciekawe czy żołnierz z okładki rozpoznaje siebie,


  26. Szefie…. :)
    Ja za stara laska na FB jestem… nie ogarniam takowych nowości… ;)
    Ja także liczę na książkę z Twoim autografem :)
    Od niedawna mam swojego Skarba z IX zmiany przy sobie. Chciałam Ci podziękować za stworzenie tego forum… dzięki niemu łatwiej przebrnęłam przez tą misję.


  27. Okładka jest super. Prosta nieprzekombinowana ale za to wymowna! Już nie mogę się doczekać na książkę….mam nadzieję że także z autografem :) Pozdrawiam


  28. Super bez dwóch zdań, Panie Marcinie czekam z niecierpliwością, mam nadzieję że u mnie będzie można ją kupić a jak nie to będę domagać się z autografem ;)


  29. szczerze to ja zrobiłbym lepsza okładke


  30. Wszystko fajnie ale Rosomak lepiej by pasował zamiast tego MRAPa.


  31. okładka graficzne kojarzy się z blogiem i to jest OK


  32. Kupię to! Okładka bardzo mi się podoba.


  33. Tak okładka super, M-ATV fajnie się prezentuje. Ważniejsze jednak będzie to, co będzie w środku.
    Czekam i pozdrawiam =]


  34. Lubię to ! : )


  35. Czekam z niecierpliwością!
    Na 100% sobie zakupię :)


  36. Congrat.
    Zastanawiam się kto pierwszy poddał myśl napisania Książki?
    Czy nie Sabinka 26 października 2009 r.? (@119 – “Jak to jest z tym sprzętem”)… -)))
    http://zafganistanu.pl/?p=1018

    cyt. “Ten blog to zebrać w całość, poszczególne posty podzielić na rozdziały, skleić razem w książkę i nazwać: “Klub Gospodyń Wiejskich [tu: Afganistan] kontra Klub Tumanów Polskich [tu: zoo i spółka polityka]”
    Oj byłaby furora (…)”

    Jeśli się mylę proszę o sprostowanie.
    Sugesti było więcej od wielu forumowiczów.
    Był też początkowo opór materii … tak, tak -)
    Z czasem pomysł zaczął kiełkować i… jest Książka!
    Gratuluję i najwyższy czas pomyśleć o drugim wydaniu, nie wspomniawszy o drugim i kolejnych tomach!!!
    Pozdrawiam.


  37. Witam serdecznie :-)
    Bardzo długo czekałem na tą książkę chciałbym mieć ją w rękach już dziś…ale bardzo zadowolony byłbym gdyby i autograf :-P tam sie znalazł…także jestem bardzo zaszczycony że jej powstanie to już finał i niedługo trafi do księgarni.


  38. Już zapowiedziałam mojej Wredocie, że w listopadzie czeka mnie wydatek… KUPUJE KSIĄŻKĘ :) Marcinie poprosiłabym z autografem :D


  39. Jak dla mnie okładka trafiona idealnie jak na treść jaką będzie zawierać książka :) czekam niecierpliwie aż będzie dostępna w sprzedaży :) pozdrawiam


  40. Może recenzję? PAP pisze także takie rzeczy :)


  41. Panie Marcinie ,na okładce zdaje mi sie powinien byc w tle Rosomak,bo to Chluba naszej misji,to tego pojazdu boja sie Talibowie,no i koalicjanci nas za niego chwala NIEWSPOMINAJAC JUZ O TYM ILE ZYC URATOWAL…niech Pan to przemysli.


  42. tak ,tak Rosiek to jest to ,popieram przedmówce .na pewno masz Pan Panie Kolego w swoich zbiorach niejedną bardziej wymowna i ekscytującą fotkę naszych chłopaków z Rosomakiem


  43. Z krótkiej notki na Fb wynika, że książka jest głównie o ludziach, więc jakie znaczenie ma czy to Rosomak czy inny wóz widnieje na okładce ?


  44. okladka robi robote,ksiazka napewno bedzie wypasiona tak jak i blog,zakup do domowej biblioteki pewny tylko poprosze z autografem autora…pozdro dla was:))


  45. Wedlug mnie Rosiek na okladce to podstawa. Nikt sie nie obrazi za maly fotomontaz, bo ten woz odda lepiej klimat polskiej misji.


  46. Okladka 1 klasa. taka nawet nie polska( chodzi mi o grafike) taka amerykanska, anyways 1′ klasa


  47. super na 100% kupię :) ))


  48. Co myślę o okładce wiesz już od dawna – wiesz też że już całe pomorze czeka na premierę ; )))
    Rozgrzewaj rękę – żebyś nie przesilił przy lawinie autografów ; )))

    Pozdrawiam,
    Ineska


  49. Marcinie okładka robi wrażenie :) Na pewno ją zakupię, tylko… czy jest szansa na zdobycie książki z autografem??
    Pozdrawiam


  50. Na oładce powinien być rosomak i talibowie podkładający ajdiki to by dopiero pokazało co sie dzieje tak na prawdę w afganie. Jeś li okładka ma zostać taka poinno się zmienić światło kontrast filtr itp itd .Trzeba to koniecznie poprawić .!!!!!!!!!


  51. ccassium sprawdziłem http://zafganistanu.pl/?p=1018 czasy nie tak dawne ale…… nie komentuje były trochę inne klimaty , czekam na książkę (Marcinie jako skromny weteran? )
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=NUru4WCzM8Y


  52. Na książkę czekamy wszyscy, ale mi osobiście zdjęcie gościa z PRT, które to nie podlega po TF A raczej nie przypadło do gustu no ale o nich podobno się nie dyskutuje. Pzdrawiam. – PRT też


  53. Kurcze. Nie da rady urlopu wysepic i nie moge 9tego do Polski przyjechac!!! Ale biore to spokojnie. Bede mial od tego ludzi, zeby ksiazke kupili. I tak sie pofatyguje, bo przeciez to bedzie pozycja roku :) )))


  54. Autograf ja też jak najbardziej okładaka the best szefie jestes boski to będzie hit. a podziekowań dla autora zabrakło bo to w sumie dzieki Tobie przezyłsmy tą całą męke ten piekielny Afgan. DZIEKI :)


  55. Do Tori,Ineski , Zawady i reszty Dziewczyn ,dorwałem część drugą Misjonarzy z Dywanowa
    zapowiada sie ciekawie . Czekam na ” Alfabet ”,
    pozdrawiam weteran


  56. oczywiście Zawada to nie dziewczyna


  57. Weteran – pierwsza część już za mną – ach Pinky ;) ) Na jakiś czas zapomniałam o tej ksiązce ale ale ale od poniedziałku oficjalnie zajmuję się tematem Afganu z nadzieją że będzie przepustką dla mojej naukowej kariery ; D A kto wie ? – może i pakować się będzie trzeba ! Ale na razie ci – cho – sza ; )))

    Może i nastrój nie ten sam – ale ludzie zawsze tacy sami weteran ; ))) klamerki – spinacze – gorące tosty z ananasem i Ineska pozdrawiają ciepło bo pomorze dziś tylko w 5*C oferuje ! ; )))


  58. Ineska , druga część też jest odjazdowa, dorwałem z autografem Autora , u nas też zimno brrr
    na kolacyjke pizza domowej roboty )))


  59. domowa pizza ; ))) mmm – może i chęci są ale siły nie ma – choroba się odkleić ode mnie nie chce. Ale gorąca malinowa herbata z ogródkowymi malinkami rozgrzewa jak trzeba ! Gdybym mogła to te maliny wysłałabym chłopakom do Ghazni co by się poczuli smak Polski przed powrotami ! Żeby zatęsknili jeszcze bardziej na ostatniej prostej !


  60. I święte słowa odnośnie malin , a na chorobę podaję domowy sposób
    dwie cytryny wyciskamy
    ile soku wyszło , tyle miodu , (wychodzi około 200ml) zalewamy spirtem (dla Kobiet proponuję czystą) pół na pół mieszamy, dokładnie i powoli ,duszkiem wypijamy i zawijamy się w kołderkę,
    sprawdzone weteran


  61. Spiryt z miodem i cytrynką nardziej skutkuje jak dodatkowo zrobi się okład z “młodych ziemniaczków”.
    Niestety, skutkuje najlepiej Weteranom -))
    Przepis na “młode ziemniaczki” poniżej:
    http://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=805
    http://chomikuj.pl/Kajotte/E-book/Bunsh+Karol/Bunsch+Karol+-+01+Dzikowy+skarb,211746382.pdf
    Zdrowia życzę Weteranom


  62. Kiedy ta książka dokładnie będzie dostępna? już nie mogę się jej doczekać.


  63. @61 ccassiumm7 wysyłałem emila jak mi dałaś cynka
    melduję ,że sie nie udało prosze o dalsze instrukcje
    weteran
    a co do” młodych ziemniaczków” … sie stronki nie otwierają


  64. Weteran ślij @ na:
    ccassiumm7@wp.pl
    Pozdrawiam
    PS
    Pomogę Ci bez konieczności wertowania “Dzikowego Skarbu”.
    Na wszelkie przeziębienia, gorączkę pourazową i takie tam podobno najlepszy jest okład
    z młodej piersi.
    A Dzik mawiał: “piersi jak młode ziemniaczki (…)”
    Bo najskuteczniejsze środki na przeziębienie to takie, po których można dobrze się wypocić -)

    http://www.skarb-matki.pl/index.php/chory-facet-w-domu/


  65. z młodych piersi ? A skąd ja takie wezmę ;D he he Choróbsko odpuściło.

    A co do książki – wiadomo że pierwsze spotkanie w krakowskim Empiku ale gdzie tam miejsce dla Pomorza ja się pytam szefie ? ; D

    Pozdrawiam !


  66. Ja już mam. :D

    Marcin, cały czas liczę na autograf, gdybyś wybierał się do Wa-wy, daj znać.

    Pozdrawiam.


  67. Ksiazka dostala nog w Gdansku. Tesiowa byla a ksiazki ni ma :( (((((((((( Ide na papierosa, albo i dwa bo mi wlasni cisnienie skoczylo :/


  68. Nie dojechałes do mnie do Andaru a potem chyba minelismy sie w Arianie:)
    Mam nadzieje ze chociaz teraz uda sie nam spotkac przy okazji wydania ksiazki na ktora niecierpliwie czekam..


  69. Eriot – ja wszystkie wykupiłam ;D


  70. bedziesz pokoj okladkami tapetowac czy co ;-) :-P


  71. Żartuję. W Galerii Bałtyckiej polecam spróbować.


  72. dostalem sms’a od tesciowej,ze kupila mi ksiazki. tak tak liczba mnoga :-) teraz na kuriera czekac bede


  73. jak tylko się ta książka ukaże to na pewno ją kupie


  74. Książka zakupiona :D czekam na dostawę :D


  75. Książka rewelacyjna:)
    Polecam!!! Tylko pogratulować tak “lekkiego pióra”. Szefie jesteś mistrzem! Przed IX zmianą jakoś mało interesowałam się “konfliktem w Afganie”,gdy mój T wyjechał wszystko co dotyczyło tego kraju zaczęło mnie interesować. Nie miałam pojęcia, że aż tak dużo mi umknęło ,a ta książka tak wiele rzeczy przybliża. Czytelnik ma wrażenie,że stoi za Twoimi plecami, czuje to co Ty…
    Ta książka to najważniejsza pozycja w mojej domowej biblioteczce.
    Czekam już na następną:)

    PS. Dzięki za polecenie w książce filmu “Powrót do domu”- ryczałam jak bóbr.


  76. Ja również gratuluje książki pochłonęłam ją jednym tchem super naprawdę polecam.


  77. Wielkie brawa i uznanie za napisanie ksiazki ,ukazanie prawdziweego swiata wojny.Ksiązka wciaga niesamowicie ,tyle na nia czekalam .Czekamy na druga czesc…


  78. Promocja książki 13 grudnia br. o 18.00 w Empiku przy Marszałkowskiej w Warszawie.


  79. witam przeczytalam panska ksiazke jaest naprawde bardzo dobrym odzwieciedleniem tego co przezywaja nasi zolnierze,jak i informator dla wszystkich ktozy choc w malym stopniu chca poznac i zrozumiec sens wojny, dzieki ksiazce moglam zrozumiec co przezywal moj chlopak przebywajacy na VII zmianie.dzieki ksiazce dowiedzialam sie bardzo duzo o tym kraju i dzieki niej dostrzeglam za co tak naprawde moj mezszczyzna fascynuje sie tym krajem.zrozumialam tez jego zachowanie i podejscie do zycia po powrocie.wielki szacun i dziekuje jeszcze raz .polecam


  80. witam ksiazka suuuper wielki szacun dla Was moi drodzy zolnieze i dla WAS kochani dziennikarze wielkie dzieki