Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, VII Zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
83370 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 9451 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 - Najnowszy: 13.02.2013 19:52 - Wilczyca
Autor Wiadomość

smileska

Posty: 516

Witam! Ja od wczoraj rana na nogach :) Noc zarwana – uczyłam się do 3 i stwierdziłam, że na 2 godziny to nie ma co się kłaść :) Tiger od rana w obrotach i już w pracy siedzę :)
Czekam na smska od zieloniutkiego (coś od dwóch dni jest nie punktualny i zamiast rano raniusieńko to pisze przed południem) hmmm żeby smileska nie musiała się zdenerwować … bo zabiorą jej order uśmiechu :) :) :)
Jak tam u Was samopoczucie? Ja czuje się całkiem rześka, świeża i wypoczęta :P
Niech u mnie lepiej nie pada bo ja dziś w spódnicy paraduje … do kolana ale w spódnicy :)
Miłego dnia dziewuszki :)

Wróć na górę

zlosnica

Posty: 268

Dojechałam do pracy i siedzę z porannym kubkiem kawy ;)
Odszczekuje to co napisałam o ”niepadaniu” jednak pada, zza okna wyglądało to inaczej.
smileska mój póki co stara sie by pierwszy sms doszedł do mnie jeszcze zanim wejdę do pracy i oby mu sie nic w główce nie przestawiło :D
Dziś zaczyna się drugi miesiąc bez niego… czytałam wiele razy, że ten pierwszy jest najgorszy – a nie było tak źle! :)

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

moj tez pisal o 5 rano … a ostatnio chyba nie ma czasu … no ale nic czekam na wiadomosc hmmm :D

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

no to fajnie dziewczyny że macie już odmeldowanych mężczyzn:) ja niestety musze obyć się smakiem…nie codziennie sie odzywa, narazie do tej pory ani razu nie zadzwonił, tylko na gg…wczoraj była cisza, może dziś coś sie zacznie dziać…ehh..

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

kitka: a ile kosztuje u ciebie wysłanie smsma do swojego zilonego?

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

basia moj sie nie zamledowal i tez nigdy nie dzwoni :) głowka do gory
ja nie place nim, zamowilam sobie pakiet sms i wysylam za darmo :O

Wróć na górę

kitka

Posty: 52

ja mam w orange basiu wiec normalnie płace a oni to juz z tamtąd 1,5zł z tym zasięgiem to róznie zależy w jakiej bazie teraz są w przerzutowej i masakra z łącznością ;(

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

SMILESKA:a jaki masz pakiet? konkrety konkrety poprosze;p kitka: ja też mam w orange:) ale mój kiedys powiedzial jak jeszcze był w manas żebym niepisała bo po 4 zł sa smsy a dzwoni sie po 16…to jak to wkoncu jest? on ma w heyah.

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

ja mam w plusie, zamawiam 500 esow i wysylam za darmo lol
on placi do mnie za jednego esa 2 zl (zdzierstwo)

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

smileska: a tak wogule to jak Ci na imie?;) bo rozmawiamy, tyle się udzielasz na forum, a jakos niewiem…może przegapiłam gdzieś moment przedstawiania się..;)

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

basia jestem kasia :D

Wróć na górę

zlosnica

Posty: 268

Basia8622 już wcześniej o tym pisałam. Wysłanie z polski smsa na polski numer kosztuje zawsze tyle samo i nie ma znaczenia czy odbiorca smsa jest w kraju czy za granicą.

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

SMILESKA: miło ki kasiu. złośnica: dzięki za przypomnienie…tyle sie rozwija to forum, że poprzednie wiadomości ciut blakną….

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

hihi asya w punkcikach a my na każdy punkcik odpowiemy :D

Wróć na górę

lusia

Posty: 32

witam dziewczynki!
co do smsow stad to tak jak zlosnica mowi, ale gdyby on chcial pisac lub dzwonic z Afg z polskiego numeru to tak jak ci mowil: sms ok.4 zl a minuta polaczenia ok. 16, ten roaming sie w ogole nie oplaca. lepiej miec tamtejsza karte no tylko wtedy wlasnie roznie z zasiegiem. np. moje smsy nie dochodza na ta afganska a od niego dostaje! a na poczatku szly w obie strony!

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

mi również basiu jest miło :)

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

4 zl??? moj placi 2 zl
ale to pewnie zalezy od bazy i od sieci

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

asya: jeszcze nikt mnie tak nie nazwał;P robaczku…brzmi pieszczotliwie…;P

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

dziewczyny robi się gorąco … pieszczotki się Wam włączają :P
kitka podsuwa jakieś erotomańskie blogi :P :D hihi

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

no własnie, ja od niego zrozumiałam że to ja bym tyle płaciła..eh…nie może popolsku wytłumaczyc ten mój…pozatym cos mówił ze jak ja bym chciała do niego zadzwonić to on tez by za to zapłacił. to prawda?

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

prawda święta prawda!!!

Wróć na górę

basia8622

Posty: 257

smileska: lepsze te erotomańskie myśli na forach niż zbrodnicze..;P

Wróć na górę

smileska

Posty: 516

hehe no mi się zaraz zbrodznicze włączą, jak meldunku od zielonego nie będzie :P

Wróć na górę

lusia

Posty: 32

w roamingu, jezeli dzwonisz do niego na jego polska karte, to placicie oboje niestety, Ty placisz normalnie jak za polaczenie w kraju tak jakby ”do granicy” a on placi czesc ” za granica” jakos tak, dlatego mowie ze z tym roamingiem za bardzo sie nie oplaca

Wróć na górę

kitka

Posty: 52

smileska a Twoj jest tez gdzies w drodze??bo mój tak do tej pory sie odzywał a od wczoraj od 16 zamilkł..

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379