Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, VII Zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
83373 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 9451 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 [344] 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 - Najnowszy: 13.02.2013 19:52 - Wilczyca
Autor Wiadomość

femina72

Posty: 50

Kurcze
jedyne zdjęcie jakie znalazłam w czerwonym…..

Wróć na górę

femina72

Posty: 50

Trochę mało seksowne, wiem….

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

femina -bravo :D

laski mam prośbę -mogłybyście się odmeldować kontaktem z afg?;>

Wróć na górę

czarnulka

Posty: 85

farciara ja chetnie ale tak naprawde nie wiem o co kaman:D co to znaczy ”odmeldowac kontaktem z afg?”:) ja dzis malo czajaca jestem dwa razy wszystkie dokumenty w pracy robilam bo zamieszalam i zaplatalam:D

Wróć na górę

awa

Posty: 81

Warrior oki

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

czarnulka -’odmeldować kontaktem z afg’ = ’napisać jaki macie dziś kontakt z Waszymi zielonymi’ ;)

awa -dzięki ;)
ps. a gdzie Twój avatarek?;>

Wróć na górę

awa

Posty: 81

juz druga mnie tu sciga dzisiaj z tym avatarem….:)Siostry M&M się zmówiłyście czy co?
dzis się pstrykne i mam nadzieje ze jakims cudem zgram na kompa z telefonu:)

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

M&M-ków nie skomentuje,ale zmowy nie było :]
a na problemy ze zgrywaniem -gdyby coś to wrzuć MMS -odeślę pocztą ;] nie wymigasz się :D hyhy :D
_______________________________________
kajtek -a Ty gdzie?;> -że niby na uczelni?
_______________________________________
mmmmm…kto tu jeszcze nie ma avatarka z czerwonym detalem…?;> :D

Wróć na górę

czarnulka

Posty: 85

a no to juz pisze dzis 1 sms:( tak co dwa dni w sumie pisze w ogóle moj mało sie odzywa obiecał że postara sie w najbliższym czasie dopaść jakiś tel i zadzwonić:) kurcze no chyba pojdzie to zdjecie w tym reczniku:D:D:D

Wróć na górę

czarnulka

Posty: 85

ok ja do domku zmykam i tak sie tu z wami zasiedziałam:) a w domku jak juz wiecie bezkomputerowa jestem wiec do zobaczenia jutro kobietki papa

Wróć na górę

zz

Posty: 363

jak jak AWA Wariorr ok!!

Wróć na górę

zz

Posty: 363

farciara a czemu pytasz??

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

…hehe…żeby nie było,że tylko o pierdołach piszemy ;)

Wróć na górę

zz

Posty: 363

hehe:) rozumiem:)

Wróć na górę

zoska

Posty: 159

co do kontaktu ja mam ok ostatnio

Wróć na górę

zz

Posty: 363

finał?:)

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

Pni żołnierzowo (chyba dobrze odmieniłam :) ) chodzi o finał dnia =>wieczór :)

swoją drogą -Mała czy Ty masz imię, które łatwiej odmienić niż nick?;>

Wróć na górę

zz

Posty: 363

ja??bo nie wiem do koko piszesz mała:)??

Wróć na górę

zz

Posty: 363

oj do kogo miało byc:)a nie koko:)

Wróć na górę

Kass

Posty: 4225

Dobryyyy wieczórrrrr!!!

Powróciłam z pracy :D :D:D z awansem na zastępcę kierownika O_o hahahahaha Kierwoniczka odeszła… dziewczyna która dłużej w sklepie stała się kierowniczką a ja zastępcą… po dwóch tygodniach… jestem THE BEST!!

Kajtek a co do klientów to oni mnie uwielbiają bo TOPÓR na zapleczu i nikogo nim nie odstraszam…

Nie wiem jak łącznąść z Afg ale wiem jak z Miro – SUPER!!!!

I zaraz uciekam robić zupkę meksykańską ;) dla mego Wariata ;)

Tymczasem ;*

Madziu, Moniu, Asiek aj mis ju ;)

PS Zapomniałam sie pochwalić :) Kupiłam sobie kurteczkę ;P portfel i chuste :) A co mi tam ;)

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

żono żołnierza -do Ciebie było to pytanie :)

malites -łazienka -być może dlatego,że była 1 w nocy a ja nie byłam pewna czy jestem w pionie ;)

Kass -gratuluje :) mi pozdrawiam Miro :) i Adasia :]
________________________________________________________
robił ktoś kiedyś grilla kiedy temperatura oscylowała w okolicach 0 ?;>
-jeśli uda się go rozpalić to zapraszam :)

Wróć na górę

Kass

Posty: 4225

Madziu Adaś oh Adaś :) w sobotę będziemy razem pić O_o tak tak.. bo jutro dostanę pieniążki za 6 dni pracy… Ciekawam tylko ile ;)

______________________________________

Dziewczyny!!!! zapomniałam obrączki ( w pracy musimy ściągać i wrzucac do specjalnego kubeczka)… Czuję że czegoś mi brakuje :(

Wróć na górę

farciara

Posty: 2713

w sobotę powiadasz? :D mmm…no to wypijcie za moje zdrowie :]
_________________________________________________

…………….PALI SIĘ!!!……………

-grill oczywiście :)
miłego wieczoru :)

Wróć na górę

aga19

Posty: 112

Hej;) Poruszyłyście temat snów;p
A więc z przyczyn oczywistych mi sie brat śni inaczej niż wam:D przyczyna—> brat:D Ale jak juz tak zaczęłam o tym śnie to dokończe. Kto się zna na sennikach niech mi go objaśni;p
Dzisiaj śniło mi się coś takiego: Byłam w moim kościele parafialnym i były tam przygotowania do świat Bożego Narodzenia. Ustwiali i dekorowali choinki. I ludzi zaczęli śpiewać kolędy. I wtedy ja (jako jedna z bohaterek tego snu)pomyślałam właśnie o bracie i w tym kościele zaczęłam płakać.
Później się obudziłam… Wiem, może sobie myślicie, że jestem jakaś nawiedzona itp,że piszę o jakimś durnym śnie. Ale naprawdę wydał mi się on dziwny. Bo dlaczego właśnie Boże Narodzenie i dlaczego płakałam? Niech mi to któs wyjaśni co jest z moim pustym móżdżkiem;p
Jak tak o tym myślę to się boje, że może brat sobie przedłużył misje i zostaje na kolejna zmiane i dlatego własnie te Boże Narodzenie bo że go nie bedzie…. ;/
Help!
PS Nie śmiejcie się ze mnie że to napisałam;)Plis;p

Wróć na górę

aga19

Posty: 112

Tzn ja w sumie to w sny nie wierzę. No ale z mojego punktu widzenia to ten sen był dziwny;)

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 [344] 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379