Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XI zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
54429 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 10343 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 - Najnowszy: 02.12.2016 19:11 - monia83
Autor Wiadomość

fanka szefa
(Moderator)

Posty: 3789

Monito

Jeśli chcesz dołożyć cegiełkę to będzie mi bardzo miło.Nie nalegam,nie zmuszam-praca wolontariatu;)

Wróć na górę

MALENSTWO

Posty: 1138

Dobry :)
Kylka, trzymaj sie dzielnie i nie zapominaj o sobie :)
Monito, gdzie relacja ???? Czyżby Emej wymęczył za bardzi i odsypiasz ????
Lamelka, rozpieszczaj się kobietko teraz ile wlezie :)
K… , Fanko miło zobaczyć znowu :)
Miłego wszystkim :*

Wróć na górę

Aga.24

Posty: 1274

Dzień Dobry :)

Ale tu się dzieje?
Monitku, znów mi skusiłaś Emejka, Emejku ile razy będę Ci wybaczać, wiarołomny TY!!!!!!!

Lamelko buziaczki przeogromne dla Was :) :) :) Dbaj o siebie Kochana :) :)

Malenstwo :) * miło Cię widzieć, a może kawka, bo nie miałam jeszcze z kim wypić???

Wróć na górę

MALENSTWO

Posty: 1138

Hej Aga :) Szkoda że troszkę wcześniej się nie odezwałaś na pewno bym się skusiła na tą kawę… a tak wybrałam drzemkę…

Wróć na górę

Aga.24

Posty: 1274

Osz Ty śpiochu, a ja tu ciężko tyram :P

Wróć na górę

k....

Posty: 459

czesc jedenastki :)
monito wczoraj szukalam szukalam wspominalam stare czasy:)i usnelam:)haha

Wróć na górę

kylka

Posty: 313

Wiecie co całą misję byłam twarda nie płakałam dawałam sobie radę ze wszystkim. Spodziewałam się, że kiedyś nadejdzie moment, w którym pęknę i stanę się małą niezaradną kobietką. Tylko dlaczego teraz? Z Zielonym zamiast się polepszać, jest nie ciekawe. Jeszcze sama mam do siebie pretensje o to, że byłam za mało asertywna i za późno go do szpitala zaciągnęłam siłą. Gdybym to zrobiła te kilka godzin wcześniej może nie było by tak jak jest. Jeszcze teściowie chcą nas odwiedzić akurat teraz, gdy on jest bardzo słaby, a ja w domu tylko nocuję. Przepraszam, że się żalę ale mnie chyba dopiero teraz dopadło misyjne przesilenie….

Wróć na górę

Zapałka

Posty: 261

Witajcie moje ukochane mordeczki ;)
Jestem melduje sie poslusznie, podczytywalam, ale czas oststnio goni jak zaczarowany, a logowanie sie na forum konczy sie dla mnie przynajmniej, zawaleniem wszystkich innych spraw;)

Kylka coz sie z mundurkiem Twoim dzieje, zaniepokoiłas mnie;(.
Monitku jestem jestem, stalam pod drzwiami cały czas czekajac na przystojnego i szybkiego kuriera, i nie dojechał z moimi lateksami w rozmiarze xxxxxs gdzies zbładził ;P

Całą reszte serdecznie sciskam, ;)
Melduje ze nie sciskam mundurka za mocno, bo nie jest nam dane widziec sie codziennie, remonty, badania, lekarze , dentysci dzieci i powitalne imprezy są teraz bardzo modne, ale nie marudze w koncu, faceta jak psa traktowac trzeba.. nakarmic, poglskac za uchem i na noc wypuscic ;) a sam bedzie podawał lapkę i sie pilnowal, tak tez jest u mnie ;) hihihi

Wszytkim ciekawskim coz sie u mnie wczoraj wydarzyło, jestem winna wyjasnienia, nie nei było zaręczyn, w ciazy tak mi sie wydaje tez nie jestem.. ale….opowiem Wam jak to było….

wczoraj godzina 00.00 domofon.. lekko wcieta po udanej imprezie z przyjaciolkami Zapałka otwiera drzwi, Stoi we wlasnej osobie On z moja ukochana kawą w ręku Latte z Mc Donalda. Zmeczony i padniety po 8h drogi za kółkiem… Rozmawiamy, o wszytkim, o oczekiwaniach, o niedomówieniach, o pierdołach.. I nagle On zagląda Zapałeczce głeboko w oczy… tak głęboko ze dojrzał by chyba zawartosc jej zoładka.. złapał ją za rękę… i patrzy.. i wtem z jego ust wydobyły sie takiez oto słowa: KOCHAM CIE moja mała czarownico… Zapałka otworzyła usta i zamilkła, z jej oczów poleciały chyba ze 4 łzy, i milczała i patrzała, całkiem zamurowana..On wziął ja i przytulił ja tak mocno jakby miala gdzies uciec… i Odrzekł słyszałes co powiedziałem? wychlipała zapałka ze tak i zupełnie nei wie co ma mu odpowiedziec, nie spodziewala sie takich słow z jego ust, nie teraz… On zas mówil dalej: nie spodziewalem sie ze kiedykolwiek, komukolwiek to jeszcze powiem, a Ty? A Zapałka sprytnie wychlipała , ze ona tez sie nei spodziewala…Nie o to pytałem, pytałem czy Ty mnie tez kochasz? No to teraz klops mysli , oczy całkowicie jej sie zepsuły, ciekły jak stara zepsuta bateria, na znak ze tez zamkneła oczy…i zamarła w bezdechu….
I dodam tylko tak… moze to nic nadzwyczajnego, ale pierwsze prawdziwe kocham, wiem ze ten człowiek, nie rzuca nim na lewo i prawo, za duzo to slowo dla niego oznacza. dla mnie to jakby wygrac najcenniejszy los na loteri szczescia…. I wiecie cio.. do teraz jestem w szoku… Sama nie wierze ze takie rzeczy w zyciu sie dzieja,jednak to najprawdziwsza prawda…

Wasza najszczesliwsza Zapałeczka na świecie mowi dobranoc, leci sie pakowac, gdyz jutro wyrusza w podróz do swojego szczescia na weekend ;)

Wróć na górę

k....

Posty: 459

Kylka slonce absolutnie nie masz za co przepraszac!!!!!mimo ze misja nam sie skonczyla forum jak widac nadal dziala i w razie potrzeby wsparcie sie znajdzie !!! jesli potrzebujesz pogadac to wal smialo(gg mam w profilu)…zmartwilas mnie tym postem…trzymam mocno kciuki!!!!!trzymaj sie dzielnie!!!!!!!!

Zapalka SZCZESCIARA!!!!!!!!!!!!!!!!

Wróć na górę

Zapałka

Posty: 261

K… to jest odpowiedznie slowo ;)
Wlasnie kylka jestesmy tu po to dla Ciebie równiez ;)
Monitku wyłaź, ;)

Wróć na górę

monito2012

Posty: 992

Zapałka po co ja mam wyłazić jak Ty juz Kochana wszystko wiesz)))))))))))

Ja już się przy Twoich słowach spaliłam jak zapałka :-)

Kylkuniu czekam na ten 1 taniec))))

Wróć na górę

MALENSTWO

Posty: 1138

Zapałka…no ja Cię normalnie…NIe wiem CO !!!! Ja wracam z pracy po kilku browcach, a TY mi tu takie atrakcje ???? Ja jakiem Maleństwo, cieżko mnie czym kolwiek doprowadzić do łez( pomijając awanturę i złość ), ale żem się poryczała jak dawno kiedy… Życzę szczęśćia :) Tyle tylko mogę i by te słowa padały z Waszych ust w każdym odpowiednim momencie :*
Kylka, jeśli potrzebujesz się wypłąkać lub wyżalić, moja kozetka zawsze przyjmuje…. ze względu na pracę przez dzis i jutro do godziny 14.00 :) A potem całodobowo…tylko daj znać :) Trzymaj się Kochana i nie wiń Siebie za sytuację, widać tak miało być…
K… BUziole :*
Monito… nie muszę nic mówić…
Dobranoc :)

Wróć na górę

monito2012

Posty: 992

Dzień dobry)))

Mówię Wam jak cudnie jest latać F16))) ;-)
ha ha ha

To tyle z relacji)))

Fanko dużo by opowiadać takze na emaila Ci puszcze namiary do siebie i moze się poprostu zdzwonimy?

Jane ja ni chusteczki nie jarzę co Ty do mnie imputujesz)))) Buziaki)))

Koteczek :-*

Maleństwo :-*

Kylka :-*

I brzuszek Lamelki :-*

O Emejku nie wspomnę :-* i Wszystkich XIkach )))

Wróć na górę

fanka szefa
(Moderator)

Posty: 3789

bry

monito

Powiem tak:muszę mieć słowo pisane gdyż moja zaawansowana skleroza nie zapamięta textu mówionego.Telefon twój jak najbardziej wskazany w razie W ale w @ podała bym ci pytania a ty byś swoimi słowami na nie odpowiedziała-coś a la wywiad środowiskowy;)Tak jest łatwiej wszystko ubrać w słowa i w razie czego skorygować,rozdzielić i przede wszystkim wiesz że to twoje zdania a nie moje wpisane w podtekst i tym samym mogę z tobą je opracować.

Wróć na górę

MALENSTWO

Posty: 1138

Dobry :)
Fanko @ poszła :)

Wróć na górę

Aga.24

Posty: 1274

Dobry***
Kylka, zacznę od Ciebie, nie smutaj kochana, przecież wiesz, że będzie dobrze, my wszystkie XI czarownice, a ja napewno trzymamy kciuki. Czasem zdarzają się powikłania, nic na to nie poradzisz, a facet, no cóż, nie dadzą sobie tego powiedzieć, ale źle znoszą krytykę i chorobę. Mogło Cię dopaść pomisyjne zmęczenie, w końcu spodziewałaś się , oczekiwałaś czegoś innego,a tu kłopoty, ale nie poddawaj się, będzie dobrze, choć dziś ciężko w to uwierzyć :)
Buziaki dla Was :)

Zapałeczko – Kochana, ja zareagowałam identycznie jak Malenstwo, dawno się tak nie uchlipałam. Tak bardzo mi było dzisiaj trzeba dobrych wiadomości.
Właśnie wróciłam z pogrzebu, pożegnałam kuzynkę, która nie wytrzymała presji dzisiejszego życia i odebrała je sobie, zostawiając dorosłe co prawda , ale dzieciaki same.
Jak zobaczyłam je skulone przy mogile matki, przytulone jedno do drugiego, nie wspomnę o synu w mundurze (tak jest żołnierzem) i chłopaków z brygady (delagacji), tylko tyle i aż tyle…..
A w obecnym moim stanie ducha, to widok nie do przeżycia, uwierzcie dziewczyny, WARTO ŻYĆ!!!!!!!!!
Nie warto być małostkowym i robić nie wiadomo z czego problemy, życie takie krótkie, niestety….

Idę poćwiczyć, może endorfiny zrobią swoje, bo dziś jakoś bardzo mi trzeba odrobiny szczęścia, odrobineczki ;)

Miłego wieczoru :)

Wróć na górę

monia83

Posty: 1242

Fanka o co chodzi jak coś też mogę pomóc:)
A tak właściwie dobry wieczór…ja tylko na chwilkę…by ogłosić przeczytałam Szefa książkę…polecam…:)
Całuję ciepło u mnie bez większych zmian remont łazienki….po za tym ok:)
Fanka Serduszko tylko jak coś by się miała przydać to wal na meilika bo ja tak rzadko mam czas na forum a pocztę przeglądam codziennie…:):)ściskam:)

Wróć na górę

lamelia

Posty: 988

Hello :)
Kylko, ściskam wirtualnie i trzymam kciuki z cała ekipą czarownic XI !! Będzie dobrze, innej opcji nie ma. A czasem trzeba sobie pozwolić na łzy, chwile słabości, bo potem sie podwójnego powera dostaje.
Zapałka, cieszę się, czasem warto całe życie czekac na taką chwilę, taką najpiekniejszą …. ehhh, rozmarzyłam się …
Ja pierwsze ”kocham Cię” usłyszałam na II zmianie przez skypa, hehe :P na dodatek wiecznie rwało łącze :P Ale pamiętam do dziś :P
Aga, bardzo mi przykro z powodu kuzynki. Święte słowa piszesz, trzeba się cieszyć życiem, bo ilu ludzi potem cierpi, jak się człowiek zdecyduje na taki krok .. masakra :(
Monito, a gdzie to Ty latasz tym F16 ?? Bo na moim niebie to Cię jeszcze nie widziałam :P :D :) hahaha :)
K…, Emejku, Maleństwo i cała reszta – no to udanych andrzejek :P To co, wróżymy dziś ??

Wróć na górę

monito2012

Posty: 992

Lamelka ja jutro startuję i jak sie puszczę ;-) w to niebo to tyle mnie widzieli)))
Brzuszek masz juz wycałowany)))) jak co wieczór :-*

Aga bardzo mi przykro.

Jane dziękuję. Było po polsku i bosko))))

Fanko zatem znasz mój @ zapodawaj te pytania.Odpowiem jak na spowiedzi)))

Wróć na górę

monito2012

Posty: 992

Kylka cudowny 1 taniec, piekny kawałek i wykonanie)))
Wzruszyłam się…

Wróć na górę

fanka szefa
(Moderator)

Posty: 3789

bry

Monito

Strzel mi z procy,pousuwałam wiadomości przychodzące i nie pamiętam twojego @ !! Odezwij sie do mienia że ty to ty.Obiecuje więcej skrzynki nie czyścić;) moderator1999@wp.pl

Wróć na górę

kornelia...

Posty: 413

Witajcie XI :D

Nie było mnie na forum,ale podczytywałam na bieżąco ;)

Lamelka kochana moja :* :* :* :* :* Gratuluję Wam z całego serducha :)

Kylka ściskam Cię mocno i życzę żeby wszystko poukładało się jak najlepiej.

Zapałka Twój post mnie wzruszył :) Szczęściara z Ciebie :) i tak ma być :D

Miłego dnia XI :)

Wróć na górę

G.I.Jane

Posty: 1355

Hej dziewczynki i Emejku :)
Zapałeczko kochana, twarda ze mnie bestia, ale ryczałam jak bóbr… Te słowa Zielonka wprost bezcenne… Skoro nie rzuca słów na wiatr- tymbardziej… Kochajcie się, bo tylko to w tym podłym życiu ma sens :) . Trzymam moocno kciuczki i kibicuję Wam, żeby wszystko się super poukładało :D :-*.
Lamelko, zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka dla Was kochani – dla naszej mamusi, tatusia i dzidziusia :D . Czekamy i mnóstwo dobrych czarów odprawiamy :) . Żebyś wiedziała – na porodówce te wszystkie pozytywne kciuczki to MY będziemy trzymały, nie ma nawet To-Tamto :D .
Aguńku, kochana – ty wiesz i ja też… Utulam, jestem i będę…
Takiej wspaniałej przyjaciółki nigdy nie miałam, giermku kochany i cudowny :D .
Za Agunię, Koteczka i Monitka skoczę w ogień – zawsze :D . A za jeszcze kilka cudownych kobietek stąd dam się pokroić i posolić, i wcale nie będzie bolało :D .
Ty, i Ty też – wiesz o tym :)
Kylka, trzymaj się dzielnie kochana, ja ”bez tego” żyję już 31 lat i można, zbędny dodatek dla dinozaury, więc Zielony też da radę :) . NAPRAWDĘ BĘDZIE DOBRZE, mimo że teraz to wyskoczyło. Lepiej TU, niż TAM. Buźka :-*
Monia, kochana super Cię widzieć, długo nas zaniedbywałaś :-/. Pracuj nad córeczką:
”Z czego zrobiono dziewczynki małe?
Z czego zrobiono dziewczynki małe?
Z cukru, wonności i samych słodkości – oto z czego są całe”.
A wiecie, z czego zrobiono chłopców małych? ;) Sprawdza się w 100% :D , przynajmniej u mnie ;D.

Wróć na górę

kylka

Posty: 313

Dziękuję dziewczyny i Tobie Emejku za słowa wsparcia :* Najgorsze było to, że lekarz mówił wszystko w najczarniejszych barwach, dopiero jak innymi kanałami doszłam do pielęgniarek okazało się, że nie jest tak źle jak mówili. Od wczoraj mam już go w domu, narazie jest mu ciężko z każdym ruchem, ale daje radę. Jutro jadę kupić łóżko, bo do tej pory spaliśmy na materacu, ale ze szwami ciężko jest mu się podnieść. Dodatkowo lekka dieta i wróci do zdrowia :)

Teraz tylko pozostaje mieć nadzieję, że żadnej niespodzianki do końca roku nie będziemy już mieli :) i będziemy wiedli wręcz nudne życie :P

Macie może sposób na domycie tego czegoś pomarańczowego co nakładają na ciało przy operacji?

Miłej niedzieli :*

Wróć na górę

G.I.Jane

Posty: 1355

Kylka, to żółte to jodyna, działa bakteriobójczo i odkażająco. Wacik ze spirytem salicylowym i się domyje za kilka razy bez problemu.
P.S: Po lekarzu wojskowym i jego idealnym szwie została mi jedynie malutka blizna, dosłownie jak kreseczka.

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414