Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XIII zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
60313 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 6656 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 - Najnowszy: 15.06.2013 23:18 - ccassiumm7
Autor Wiadomość

maanki

Posty: 436

Dobranoc Fiola ;o) miłych snów

Wróć na górę

Kass

Posty: 4225

Dobry wieczór :)

Fiola ankieta wypełniona według prośby :)

Fankoo Ty wiesz, że ja wiem, że Ty wiesz, że na IX Oni też wiedzieli ;)

A teraz uciekam, bo mam gościa w postaci brata :) Nie ma to jak do siostry na majówkę się wprosić :D

Pozdrawiam :)
IX!

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

Witam…asiulka masz rację,chcesz zignorować ale chętnie byś w pysk dała…tak ja uważam :-) … :-*…
Minorka podaj e-mail mam pytanko :-) .
Mnie czekają remonty i jak tak was podczytuje to sobie myślę,że jak już tyle czekały to i poczekają na powrót zielonego. Bo kiedy ja bym miała ich pilnowac i jeszcze dzieci do tego,a pilnowac to.ich trzeba.
Kontakt z zielonym ograniczony :-/…służba :-( . Więc trochę mi teskno…
Buzka dla wszystkich…

Wróć na górę

Minorka

Posty: 1084

marcela poszła @ przez forum

Wróć na górę

alla

Posty: 398

witam jak tam dzionek minal?Ja taka ogarnieta jestem w pracy ze hej…okazalo sie nagle ze mam 3dni wolnego heheeh

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

Dzień dobry o poranku….buro i ponuro może się wypogodzi.
Minorka nie doszło i lipa bo nie dochodzą do mnie na forum :-/.
Miłego dzionka :-*

Wróć na górę

alla

Posty: 398

Dzien dobry u mnie tez szaro…moj sie nie odzywa..Nie wieme stresa ostrego przed wylotem ma?Nawet pogadac z nim nie mozna normalnie bylo bo mi mowi ze juz nerwy ma….wiec nastroje takie jak pogoda….help:(

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Cześć dziewczyny :)
Zabiegana dziś jestem od rana bardzo ale zdąrzę wrzucić kilka zdjęć:)
Nasze chłopaki z 25BKP rozpoznają już teren

https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.409218725842372.1073741834.138884579542456&type=1

Wróć na górę

maanki

Posty: 436

Dzień dobry wszystkim
Ale ponuro za oknem.
Za to buzia mi się śmieje, bo moje dzieci mają nowego kuzyna, a M. siostrzeńca ;o))

Wróć na górę

mala22

Posty: 1015

Nikita specjalnie dla Ciebie już tylko 236:)
alla trzeba zachować spokój i mieć dużo cierpliwości. czasami trzeba po prostu zacisnąć zęby i przeczekać. Po każdej burzy wychodzi kiedyś słońce:)

Wróć na górę

asienka91

Posty: 133

witajcie południowy wschód również szarawy ale sloneczko się przedziera :)
wczoraj była długa randeczka na skype bo zielony już w G :) dopiero 2 tygodnie minely ale jakos to zleci. Przeciez musi :)

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Choć moj zoładek sie buntuje lepiej funkcjonuje się z pełnym żołądkiem, więc proponuję coś na ząb z rana:)

http://pinka.pl/pin/79724/wybor#.UX6KykpNE4Q

Wróć na górę

aanik81

Posty: 413

Witam wszystkich
oczywiście u mnie też szaro ,buro i ponuro……..
majówka zapowiada się nie ciekawie-nie dość ,że pogoda kiepska ma być to jeszcze sama z synem będę siedzieć :( (

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

ja to czekam kiedy w końcu mój się odezwie na skype. dziś pojadę na kilka dni do rodziców. Dziwnie będzie tak bez mojego kochanego, ale trzeba się przyzwyczaić do tej wielomiesięcznej rozłąki. Fiola też śledzę 25bkp i wyglądam na fotkach znajomych twarzy ale niestety jak na razie nic.

Wróć na górę

ania_26

Posty: 839

Cześć Dziewczyny :) Miłego poranka i miłego dnia :)

Wróć na górę

kagnieszka

Posty: 10

Cześć dziewczyny. Jestem już tu trochę z Wami, podczytuję. Nasza to 4 zmiana, mąż był na XII i został na kolejnej:-(. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Witaj Kagnieszka:)
Moja i męża tez 4 zmiana, tyle że mąż był na XI ostatnio. Długa rozłąka Was czeka. Dasz radę razem z nami:) Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie :)

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Kass dziękuję za wypełnienie ankiety w imieniu autorki :) Miejmy nadzieję, że jej pomożemy ;)

Wróć na górę

asienka91

Posty: 133

kurcze a było tak dobrze rano… teraz czepil się mnie jakis niepokój, że masakra nie mogę sobie z nim poradzić :( chociaż wiem że Medyk nie ruszy się dzisiaj z bazy na krok

Wróć na górę

alla

Posty: 398

asienka91 trzymaj sie i odganiamy smutasy.Glowa do gory i do przodu:)

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

Asienka91 nie przejmuj się. Twoj da sobie radę. Jest szkolony do zadań, które wykonuje :) i z pewnością uważa na siebie zawsze :) spróbuj zająć czymś myśli :) może coś ugotuj lub obejrzyj :) jesteśmy z Tobą

Wróć na górę

asienka91

Posty: 133

Wiem ale siedzi to jakoś we mnie…bardzo tego nie lubie. Fajnie że jesteście :* z gotowaniem to u mnie dramat od kiedy nie ma zielonego. Nie mam dla kogo to i chęci brak. jedyne co gotuję to mleko na płatki i pieke tosty

Wróć na górę

megi

Posty: 106

Witam XIII
Wysyłam link do artykułu proszę przeczytajcie.
http://www.tvn24.pl/jumbo-jet-rozbil-sie-w-afganistanie-talibowie-to-my,322438,s.html
To dla tych które czasem piszą za dużo.
Dla całej reszty życzę miłego długiego weekendu.

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

Asienka91 uwierz mi, mam tak samo jak Ty. Uwielbiam gotować, ale odkąd nie ma mojego to i chęci nie ma. Dla samej siebie nie chce mi się.

Wróć na górę

izoldaa90

Posty: 361

No a mój P. niestety od dzisiaj intensywnie pracuje…dwa wyjazdy już dzisiaj…wiec od razu z grubej rurki…:(

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267