Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XIII zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
83214 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 6656 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 - Najnowszy: 15.06.2013 23:18 - ccassiumm7
Autor Wiadomość

Martyna

Posty: 461

szaro buro i ponuro,mam ochotę coś rozwalić..

Wróć na górę

asiulka

Posty: 1318

Cass @ poszła

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

oj trzeba być w ćwiczeniach systematycznym i jeść regularnie i mniejsze porcje wtedy żadnych ”diet cud” nie potrzeba :)
izoldaa co się dzieje?
martyna masz rację, każdy dzień to dzień bliżej do powrotu :)

Wróć na górę

ccassiumm7

Posty: 2490

Kowalowa :)
Max 2 kanapki dziennie.
Ogranicz spożywanie ziemniaków, wędlin i tłustych mięs.
Wcinaj sałatki na bazie chudego sera, sałaty, rzodkiewki, szczypiorku pomidorów, ogórków, *papryki, dyni, pikli, kapar, czosnku* (*mogą być marynowane) etc. to co lubisz i masz pod ręką z dodatkiem 1 – 2 łyżek stołowych oleju lnianego.
Jak smak oleju lnianego odrzuca to dodaj kilka kropli tabasco lub magii.
Jak nie pomoże to użyj 2 -3 łyzki oleju z oliwek lub oleju rzepakowego.
Zamiast słodyczy, które trzeba odrzycić lub ograniczyć polecam dzemy niskosłodzone.
Zero cukru. Po 2 tygodniach każdy się przyzwyczaja do picia nawet kawki bez cukru – serio!
I OCZYWIŚCIE chude mięso, gotowane nie smażone, ryby świeże i wędzone oraz nabiał.
Oto przpisy na kanapki :) :

“8 kanapek dla odchudzających się.”

1. Smakowita makrela
Kalorie: 289
Składniki:
• Chleb razowy
• Makrela
• Awokado
• Papryka chili
• Pomidor
• Szpinak
Dlaczego to działa:
Błonnik znajdujący się w chlebie razowym daje uczucie sytości. Makrela i awokado są bogate w kwasy omega-3, które zwiększają produkcję testosteronu. Ten z kolei pomaga budować masę mięśniową i szybciej spalać kalorie. Papryka chili pomaga spalić więcej węglowodanów, a pomidor zawiera mnóstwo witaminy C, która pomaga przekształcić tłuszcz w źródło energii. Znany z kreskówki Papaj zawdzięczał swoje muskuły dużej zawartości tylakoidu w szpinaku, dzięki któremu żołądek dłużej nie odczuwa głodu.
2. Śniadanie na wynos
Kalorie: 334
Składniki:
• Chleb razowy (tosty)
• Plastry wędzonego łososia
• 2 jajka (w formie jajecznicy)
• Ugotowany pomidor (rozgnieciony)
• Dlaczego to działa:
• Łosoś to król białek; zawiera ogromną dawkę kwasów omega-3, które sprawiają, że dłużej czujesz się nasycony. W tym posiłku najważniejszym elementem przyspieszającym utratę wagi jest rozgnieciony pomidor. Liczne badania dowodzą, że gotowane pomidory wchłaniają 5 – 6 razy więcej składników odżywczych odpowiedzialnych za spalanie tkanki tłuszczowej niż surowe. Z kolei American Journal of Clinical Nutrition potwierdza, że osoby, które pięć razy dziennie jadły pieczywo razowe, zrzuciły aż do 5 kg tłuszczu w ciągu zaledwie 12 tygodni. Z kolei badanie przeprowadzone przez International Journal of Obesity wykazało, że zjedzenie dwóch jajek na śniadanie pomaga spalić 65% tłuszczu więcej, niż gdybyś zjadł bułkę.
3. Rybka na ostro
Kalorie: 393
Składniki:
• Chleb razowy
• Puszka sardynek
• Pomidor
• Papryka chili
Podsmaż składniki na patelni i włóż je między dwie kromki chleba.
Dlaczego to działa:
Jeżeli myślisz, że tylko stare babcie jedzą sardynki, najpierw posłuchaj, co my mamy ci do powiedzenia. Ryby zawierają mnóstwo wapnia, a jego nadmiar przyspiesza spalanie tłuszczu i usprawnia metabolizm. Skórka pomidora, podobnie jak chleb razowy, zawiera dużo nierozpuszczalnego błonnika, dzięki któremu czujesz się bardziej syty. Dodatkowo kapsaicyna znajdująca się w papryce znacząco przyspiesza metabolizm. Papryka jest również bogata w witaminę C. Połączenie tych składników to idealny przepis na skuteczne spalanie tłuszczu.
4. Przekąska
Kalorie: 311
Składniki:
• Chleb razowy
• 1 ugotowane jajko (pokrojone na plasterki)
• 1 pomidor
• 1 awokado
• Pieprz
Dlaczego to działa:
Kiedyś naszych rodziców zachęcano do tego, żeby spożywali jedno jajko dziennie. Badania przeprowadzone w Centrum Otyłości w Rochester wykazały, że ludzie, którzy codziennie rano jedzą jajka, rzadziej odczuwają głód w ciągu dnia. Dodatkowo bogate w witaminę C pomidory pomagają spalić tłuszcz i usunąć zbędne substancje z organizmu. Posyp kanapkę pieprzem — zwiększy on temperaturę twojego ciała i przyspieszy spalanie kalorii. Awokado to naturalna multiwitamina – zawiera duże dawki witaminy A, B, C, D, E i K, które również przyspieszają spalanie tłuszczu.
5. Indyczy przysmak
Kalorie: 394
Składniki:
• Chleb razowy
• Plastry indyka
• Sałata rukola
• Ser typu cheddar
• Burak pokrojony w plasterki
Dlaczego to działa:
Indyk jest bogaty w chude białko i wapń, a do tego nie zawiera węglowodanów ani tłuszczu. Rukola ma mało kalorii, ale zawiera mnóstwo błonnika oraz cennych składników odżywczych. Daje uczucie sytości, a także dostarcza żelazo, wapń, mangez i witaminy A, C oraz K, które ułatwiają wchłanianie tych wszystkich cennych minerałów. Ser typu cheddar zawiera dużo wapnia, z kolei w buraku znajdziesz przeciwutleniacze, witaminę C, żelazo, magnez i błonnik dietetyczny, które wspomagają pracę wątroby i zwiększają skuteczność spalania tłuszczu.
6. Ostry tuńczyk
Kalorie: 303
Składniki:
• Chleb razowy
• Tuńczyk w oleju z oliwek
• Kukurydza
• Papryka chili
Dlaczego to działa:
Kukurydza może wydawać się mdła, ale warto dodać ją do posiłku, ponieważ zawiera dużo witaminy C, która przyspiesza spalanie tłuszczu. Z kolei papryka chili bogata w kapsacynę przyspiesza metabolizm średnio o 25 procent. Do tego dochodzi jeszcze chude białko — budulec mięśni. Chleb razowy wyrównuje poziom cukru we krwi i pomaga zapanować nad atakami głodu. A bogaty w białko tuńczyk zawiera mnóstwo kwasów omega-3. Dzięki tym składnikom dłużej będziesz czuł się najedzony, a twoja sylwetka na tym nie ucierpi.
7. Dietetyczna wołowinka
Kalorie: 240
Składniki:
• Chleb razowy
• Chuda wołowina pokrojona w plastry
• Pokrojona cebula
• Musztarda ziarnista
• Szpinak
Dlaczego to działa:
Radujmy się (czy jakoś tak): badanie przeprowadzone przez amerykańskie czasopismo Nutrition wykazało, że wołowina pomaga spalać tkankę tłuszczową, nie podwyższając jednocześnie poziomu cholesterolu w organizmie. Dodatkowo cebula w połączeniu z witaminą B12 znajdującą się w wołowinie wspomaga proces trawienia i spalania tłuszczu przy udziale białek. Musztarda, podobnie jak papryka chili, przyspiesza metabolizm: jedna łyżeczka musztardy pomaga spalić dodatkowo 45 kalorii na każde 700 kalorii spożytego posiłku. Dlatego bez wahania dodaj ją do swojej kanapki.
8. Dla wegetarian
Kalorie: 492
Składniki:
• Chleb razowy Ser mozarella
• Pomidor
• Oliwki
• Świeża bazylia
Opiekaj tak długo, aż ser zacznie się roztapiać.
Dlaczego to działa?
Nie bój się sera. Jeśli obniżysz spożycie nabiału, organizm zacznie gromadzić tłuszcz zamiast go spalać. Z kolei ludzie, którzy jedzą oliwki (bogate w tłuszcze jednonienasycone) utrzymują odpowiedni poziom cholesterolu w organizmie, dzięki czemu łatwiej zrzucają wagę.

Trochę fizycznego wysiłku – wskazane.
Plasterek żółtego sera dobrej jakości (powyżej 34 zł/kg)raz na 2 dni wskazany bo organizm w czasie odchudzania ma duże zapotrzebowanie na tłuszcz. Jak go nie dostarczymy to tłuszcz odkłada ;)
W ciagu dnia nie wolno się głodować – jeść co 4 godziny, powoli, dobrze przeżuwać.
W czasie jedzenia odpuszczamy gazetki i TV :) !
Podjadanie 4 godziny przed snem – wzbronione!
Efekty widoczne po 4 -6 tygodniach!!!
W 1,5 miesiąca spokojnie zrzucamy 3 – 4 kg bez efektu jojo.
Sprawdzone – polecam.


cass :)

Wróć na górę

Martyna

Posty: 461

Mnie cechuje słomiany zapał,kiedyś byłam bardziej wytrwała w dietach bądź ćwiczeniach..jak ja to mówię,ja to się odchudzam całe życie raz idzie lepiej raz gorzej,jak odpuszczam to za jakiś czas i tak podejmuję walkę z kg.trochę syzyfowa praca ale przynajmniej mam poczucie,że coś robię:P

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

Cass dziękuje za radę :) po majówce postaram się wdrożyć to :) a następnie mam nadzieję chwalić się zrzuconymi kilosami :)

Wróć na górę

aanik81

Posty: 413

dla smutasków przesyłam troszkę uśmiechu
http://www.youtube.com/watch?v=rxufhdpUVrg

Wróć na górę

izoldaa90

Posty: 361

A dzień dzisiaj taki do du**…jest mi mega smutno i w ogóle jakoś tak nijako…dobrze że chociaż dzisiaj pogram to na chwilę się odstresuję…

Wróć na górę

aanik81

Posty: 413

ccass ty jesteś nie zastąpiona ,jesteś skarbnicą wiedzy
ale to forum wciąga,a obiad sam się nie zrobi

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

ja to się nudzę dzisiaj. Do kina bym się wybrała, ale za bardzo nie mam z kim. zjem obiad i pewnie pójde na spacer. u mnie niby słońce świeci, ale już raz padało więc pogoda w kratkę

Wróć na górę

izoldaa90

Posty: 361

A ja chyba przeleżę cały dzień i dopiero się zbiorę później jak będę miała wychodzić…taki to plan mam na dzisiaj…ambitny…

Wróć na górę

Martyna

Posty: 461

Ode mnie z mieściny prawie wszyscy znajomi wyjechali,na palcach jednej ręki mogę policzyć kto został.Także z tym wyjściem u mnie też jest kiepsko,z resztą trochę się pozmieniało z tymi znajomymi odkąd urodziłam dziecko.

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

spędzenie dnia w łóżku też jest fajną perspektywą, jeszcze lepszą byłoby gdyby Ukochany był obok – wtedy to pełnia szczęścia.

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Prze szczęśliwa !! :D :D :D :D :D
Rozmawiałam z mężuniem całusią godzinkę na gg :) :) :)

Dowiedziałam się kilku rzeczy,jakoś raźniej i lżej na sercu :)
Zielony ma duzo pracy, nie ma więc zbytnio czasu na dłuższe kontakty ze mną:( necik ma tylko w kafejce ale u niego wszystko dobrze. Zdrowy, wesoły i zapracowany. Teskni i kocha a to najważniejsze :)
Okazuje się, zę wieczorami mają problem z siecią i sms-ki nie chcą wychodzić. Ubolewam nad tym oczywiście.
A co do późniejszej rotacji, to chodzą póki co plotki, że może byc w okolicach Bożego Narodzenia albo i w lutym , co mi się w żadnym razie nie uśmiecha ;/ ale powtarzam, że póki co to plotki więc nie ma co pamikować jak narazie.
Zaczyna się u nich robić naprawdę gorąco.
Jakby mi ktoś wielki kamień z piersi zdjął, tak mi ulżyło po tej rozmowie :) :) :) :) :)

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

super wieści Fiola. dowiedziałaś się co u niego i uspokoiłaś nerwy :) ekstra :)

Wróć na górę

Martyna

Posty: 461

Fiola fajnie,że u Ciebie zawitało słoneczko w sercu po rozmowie z Zielonym oby tak dalej :) ja nie biorę nawet takiej opcji pod uwagę,że powroty będą później jestem na to głucha,tak mi łatwiej:)

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

Najważniejsze aby wszyscy cali wrócili do nas :) czy to na Boże Narodzenie czy nieco później. Silne babki z nas i wytrwamy, ale narazie ciii o powrotach :)

Wróć na górę

kagnieszka

Posty: 10

Fiola, nie załamuj tymi terminami:-(. Luty? Nie dam rady. Mój wyleciał we wrześniu 2012, więc ja obstawiam październik najpóźniej. Inaczej będę musiała coś wymyslać, żeby go szybciej zrotować:-). Wierzę, że są to plotki, nie chcę się nakręcać niepotrzebnie. Sczęściara z Ciebie, godzinka rozmowy.

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Ja też nie biorę pod uwagę nawet takeij opcji i mojemu zakomunikowałam, że w żadnym wypadku się na to nie godzę. Jednak to moje pobożne rozkazy :D co ma być i tak będzie. Ale Zielony wie, że jakby co będę się buntować :D

Wróć na górę

ccassiumm7

Posty: 2490

Asiulka @ + w załączniku ”Bajkał_włóczęga”

Wróć na górę

kowalowa

Posty: 392

niestety my nie mamy wpływu na powroty naszych, ale tak jak już mówiłam jeszcze mamy mnóstwo czasu na takie rozmowy :)

Wróć na górę

kagnieszka

Posty: 10

To dzisiaj mojego podpytam, ciekawe jaką on ma wiedzę odnośnie tych terminów. Jeszcze trochę i zaczną się szykowac do XIV zmiany, to coś może będzie wiadomo.

Wróć na górę

ccassiumm7

Posty: 2490

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xnnHbahTAwU&feature=fvwp

Wróć na górę

Martyna

Posty: 461

Może jestem walnięta,ale czasem sobie wyobrażam jak już Zielony wraca jak Go witamy z Córą ahhh skreślam dni w kalendarzu jak jakiś więzień wydrapujący na ścianie kolejne dni do wyjścia,chociaż jak więzień się nie czuję.Tylko to dziwne uczucie,któraś z Was pisała mam sklerozę sorki,że niby oddycham ale nie mogę do końca zaczerpnąć powietrza i wziąć pełnego oddechu..trochę przytłaczające.

Wróć na górę

Fiola

Posty: 1270

Ja też biorę październik pod uwagę tylko ale na niektóre sprawy wpływu nie mamy.
Pamiętajcie, ze moj powiedzial, ze to plotki póki co wiec żadnych decyzji w tej sprawie nie ma. Jestesmy na starcie dopiero więc proszę Was, nie zamulamy i nie myslimy o tak późnym terminie :)

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267