Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XIII zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
89292 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 6656 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 - Najnowszy: 15.06.2013 23:18 - ccassiumm7
Autor Wiadomość

Miś-owa

Posty: 3697

roza trochę niezdecydowany ten Twój wybranek. Szczera rozmowa się przyda.

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

Miś-owa Rozmowa Szczera to na pewno… :( :( :( może go zostawię i znowu 2 lata będe szuać swojego Szcześcia już sama nie wiem co robić

Wróć na górę

Miś-owa

Posty: 3697

Głowa do góry jeszcze nic nie jest przesądzone. Trzymam kciuki.

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

Miś-owa Dzięki :( :( :) :)

Wróć na górę

asiulka

Posty: 1318

jestem z powrotem ;-)
Miś-owa
Maślana to forumowy troll ;-) nie posiada ani wiedzy, ani namiastki nawet kultury – zresztą szkoda na takich typów strzępic języka, ale masz rację moja cierpliwosc w tłumaczeniu i argumentowaniu juz się wyczerpała, zresztą ataki ad personam utwierdzają mnie w przekonaniu, że mam doczynienia ze zwykłym zakompleksionym i niedouczonym ….*
rozaroza
musiałam zniknąc na chwilę, wizyta u teściów, a mąż z córą juz byli prawie w samochodzie ;-)
na trzciancu mój mąż tez przeważnie nie ma zasięgu,
hmmm nie wiem co Ci doradzic, nie będę się powtarzac z rozmowa, bo dziewczyny juz to pisały. Ale też nie bój się wymagac szacunku i szczerości od swojego partnera

* wstawic właściwe

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

asiulka ale to dziwne bo mąż mojej znajomej z pracy ma full zasię dziś jak zadzwonił i mu powiedziała ze chce pogadać szczerze o nas to stwierdził ” ŻE NIE MA TEMATU ”

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

Trzeba było powiedziec mu to osobiście …przynajmniej byś jego reakcje widziała…nie przez tel…

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

A może to od sieci zależy kto ma tam zasięg…mój też nie wszędzie go ma na poligonach…

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

asiulka czasem myślę po co on wogle jest ze mna

Wróć na górę

aniak

Posty: 219

Hej Laseczki :) jak minął weekendzik??

Rozaroza trzymam kciuki, żeby wszystko się wyjaśniło :)

Wróć na górę

Miś-owa

Posty: 3697

Chyba się zgubiłam, kto komu mówił – nie ma tematu?

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

aniak Dzięki

Dzięki Dziewczyny dodajecie mi skrzydeł bo juz sama nie wiem co robić szanuje jego prace i to że ma poligony i szkolenia wiedziała czym to ” pachnie ” ale on jakiś dziwny może mu psycha siada przed misja

Wróć na górę

aniak

Posty: 219

Roza czasami jest problem z zasięgiem na poligonach także wszystko możliwe, a stres na pewno też daje się we znaki :( także wszystko możliwe. A to jest jego pierwsza misja???

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

aniak Jego druga a nasza pierwsza moze miał kogoś na 1-ej misji ale go zdradziła albo zostawiła nie wiem bo nigdy o tym nie mówił jak pytałam to zmieniał temat Czasem zazdroszczę znajomej z pracy jej zielonego bo jest do rany przyłóż czas spać DOBRANOC POZDRAWIAM

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

Powinnas się nad wszystkim dobrze zastanowić…bo już teraz na samym początku widzisz że życie z zielonym nie jest łatwe. Pogadaj z nim …razem musicie chcieć tego samego…a będzie dobrze

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

marcela kiedyś byłam z Zielonym ale odległość i nie rozpadło było mi cudownie potem chodziłam z cywilem ale brakowało mi tego czegoś nie wiem co to było….. Poznałam Mojego zielonego jestem szczęśliwa czuje ze żyje moze on sie boi ze go zdradzę albo coś ” dla mnie zdrada to GRZECH CIĘŻKI ” i on o tym wiem… Wiem że on chce być z kim kto będzie czekał na niego dawał mu wsparcie ciepło jak tam będzie jak jestem wstanie mu to dać pisać co dziennie maile czy wiadomość na GG czy SYKPE

Wróć na górę

marcela

Posty: 747

To powiedz mu to co teraz mi napisalas…a będzie dobrze… …będę później

Wróć na górę

aniak

Posty: 219

Trzymaj się cieplutko Roza i głowa do góry, wszystko się ułoży :)

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

aniak mam nadzieje DOBRANOC :* :)

Wróć na górę

fanka szefa
(Moderator)

Posty: 3789

Roza

Wyjaśnij sobie z zielonym wszystko przed wyjazdem bo wiedz że niedomówienia i wyjazd=niepewność.
Czytając ciebie odnoszę wrażenie że ty bardzo chcesz byc z żołnierzem ale nie dane jest każdej kobiecie mieć tą możliwość akurat z tym partnerem.
Wyjazd to dla związku wielki sprawdzian,wiele związków nie wytrwa w tym, również z różnych osobistych powodów więc lepiej dla ciebie abyś wiedziała na czym stoisz w obecnej sytuacji.

Wróć na górę

Agentka Szefa

Posty: 1877

Róża
nie odbierz tego jak nalotu na twoja osobe ale jak juz dziewczyny wspomniały bez szczerej rozmowy sie nie obejdzie…jesli ma coś być to bedzie, jeśli ma sie coś zakończyć lepiej dla Ciebie abyś nie była przepraszam za określenie misyjną rozrywką…niewarto czegos ciagnąć bo a nóż sie coś zmieni

Róża głowa do góry cycki do przodu :D trzymam kciuki!!!

Wróć na górę

rozaroza

Posty: 669

fanka szefa może nie tyle co bardzo chcę ale byłam z cywilem i brakowało mi czego A teraz mam Zielonego i jestem szczesliwa ale SZCZERA ROZMOWA może coś pomoże…Wiem że nie będzie łatwo ale dam mu to cieplo niech wie ze go nie zdradzę

chachor oki nie gniewam sie ale czytałam post. ze jakaś dziewczyna pisał z jednym zielony nie znając go i była tak jak by ” misyjna zabawką ”

Wróć na górę

EWINEK

Posty: 772

yyyy ja się chyba juz zagubiłam leciutko ;)

Wróć na górę

Miś-owa

Posty: 3697

roza pisałaś, że ciągle zrywa, że czujesz się jak zabawka, że masz wątpliwości, a teraz podkreślasz, że to jest to, że jesteś szczęśliwa. Dla mnie coś jest nie tak.

Wróć na górę

Agentka Szefa

Posty: 1877

Róża :)
my mozemy doradzić podtrzymac na duchu jednak Ty znasz go najlepiej wyczuwasz czy coś jest nie halo dlatego pamietaj ze tutaj jesteśmy :) w razie czego rzucimy kaloszem w jego strone na opamietanie :D

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267