Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XIV zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
87367 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 2897 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 - Najnowszy: 22.02.2014 10:21 - Inez111
Autor Wiadomość

malinowa

Posty: 261

Moja cócia teraz przyszłą do mnie i mówi ze mam z nią robić ciasto. hmmm o 21 robic w sylwestra ciasto z 2-latkiem genialny pomysł :) )

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

Marti w razie czego będziemy tuliły swoje dzieciaczki, i jakos damy radę:)

——————————————————–

ja mam w domku tylko wode niegazowaną :)

Malinka no to faaaaajnie masz :D

Wróć na górę

czekajaca

Posty: 373

ja ogladam polsatowo , dwojkowo, tvn-owskiego sylwestra:) zosia nie chce spac a majka z bratem tancza:)

moj spi , jutro pracuje…

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Malinka, pomysły naszych dzieciaczków czasami rozbrajają :) a wiec do kuchni marsz i ciacho córci piec :D

Inez no jak trzeba będzie to będziemy tuliły :) a może prześpią spokojnie? No zobaczymy :)
A to Ty tak nie przygotowana na Sylwestra? Tylko woda? Dawaj szklanice na piffko żurawinowe :D

********************
Ojjj mój starszak coś kaszle…. jeszcze mi tego brakuje żeby się rozchorował :/

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Powiększa nam się impreza, może ktoś jeszcze zawita:)

Marti, pij kochana, pij!:)
Utulicie te Wasze dzieciaczki, to może sie uspokoją, zobaczycie:)
Czekająca, masz prawie bal, chociaż Ty;)
Malinka, zawsze to jakaś rozrywka, ciasto piec, nie ma co. A co takiego wymyśliła?;)

Wróć na górę

czekajaca

Posty: 373

moje juz wypily 2 szampany pikolo i mialcza ze nie maja juz szampana a mowilam:)))a tak psoca masacra

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

No nie przygotowana hehe :D

Mogłam chociaż gazowaną wodę sobie kupić:) tzn barek mam pełny nalewek, win własnej roboty ale jakoś nie chcę :)

Czekająca no to masz wesoła :D niech sobie szaleją, szkoda, że szampana już wypili hihi

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Czekająca, tak szaleją?;) Dobrze, że chociaż oni maja radość, naprawdę:)

Marti, nie wywołuj… no!

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lauren jasne, pij, pjj ;) wypije 2 reeddsy i pójdę spać, nawet północy nie doczekam ;) heh…

Czekająca jak sylwester to bawią sie do upadłego ;) moje juz śpią :)

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Marti, Ciebie piwo też tak usypia? Z resztą ja wypiję jedno i tak mnie zapycha, że nie mogę więcej;)

Wróć na górę

czekajaca

Posty: 373

psoca jak diabli a zosia dzisiaj oczy jak 5 złotych i spac tez dzisiaj cos nie chce.
mam wesolo nie idzie sie nudzic:)))
moja mame tak dzisiaj glowa bolala ze po tabletki jej latalam mowie wam dom wariatow

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lauren no niestety tak piffko na mnie działa :)

Czekająca masz chociaż wesoło i czas szybciej Ci leci :)

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Marti, obgadałyśmy Kukulską, a popatrz na Brodkę;)

Czekająca, przynajmniej się uśmiechasz dzięki Twoim dzieciakom:)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lauren, proszę Cie nic nie mów!! – masakra :) a te jej piosenki w ogóle mi się nie widzą…

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

Margaret na polsacie też rozebrana :) twarde babki są, nie ma co:)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Inez z tego co kojarze, Margaret zawsze występuje rozebrana :D
ooo Papa Dance :) monalizą byłaś mi….na na na – lubie ;)

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Ja wolałam starą Brodkę… No ale ona teraz chyba bardziej ”światowa”. I z całym szacunkiem, ale tej dzisiejszej mody kompletnie nie rozumiem, nawet w Sylwestra:)

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

a ja weszłam do sklepu internetowego C&A i jest 70% taniej:) kupuje małej co nieco :) a co!!!

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

czekająca hehe :) szalejemy nie ma co:)

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Inez, weszłam, może i ja się na coś skuszę:)

takich zakupów sylwestrowych jeszcze nigdy nie robiłam:)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

No szalejecie dziewczynki jeszcze w starym roku :) zaraz i ja obadam co tam ciekawego jest :)

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

Lauren, ja też nie:) hihi ale że przyszło mi na pocztę, że jest wyprzedaż więc weszłam i się skusiłam, bo lubię ciuchy z C&A :)

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Ja też ostatnio wszystko zamawiam przez internet, jest to naprawdę wygodne:)

C&A dość dobre te ciuszki ma. I ciążowe też;)

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

Czekająca no sprytnie to sobie wymyśliłaś :) i dobrze :) wniosą do domku i po sprawie :)

Wróć na górę

sosenkowa

Posty: 736

Hejo

Dżizasss, jestem, jestem… ale jestem zrąbana, mam wkurwa i z sentymentem wspominam zeszłorocznego sylwka.

Dopiero dzisiaj wróciliśmy do domu, a że ja wiadomo jak jeżdżę ;) to jechałam chyba ze 100 km/h, co w ”normalnych” warunkach drogowych mi się nie zdarza ;) I jechałam chyba z 1h50 min, strasznie długo, ale trzęsłam gatkami, bo momentami szron się osadzał i naprawdę ślisko było.

Czekam na skajpeja. Oglądam TVN ;) i zaraz otworzę piwo a i wbijam do was z sałatką, sernikiem i całym mnóstwem krakersów, orzeszków i paluszków … dzieci zdecydowanie tylko oczami jedzą ;)

Lauren, Marti ja po dwóch piwach tańczę na stole … serio, czasmi mi wstyd, że taką słabą głowę mam. Także jeżeli Was ”tylko” piwo usypia to zazdraszczam ;)

Czekająca, podejrzewam, że mam podobną imprę w domu ;) Dzieci szaleją, ani myślą spać, no nie mam tylko mamy z bólem głowy ;)

Inez emotikony miłosne Dziękuję, kochana. A co do taty, od razu wyobraziłam sobie jego mamę na porodówce, niezły numer wyciął ;) Tak na sam koniec roku się urodzić ;)

Margolciu moja śliczna, wyfryzowana, wymalowana, wyszykowana… baw się dobrze, szkoda, że nie z nami, ale baw się dobrze i spokojnie. Ja też tęskniłam ;) emotikony miłosne

Będę, na pewno z wami, ale jak mnie wytnie, to znaczy, że się skajpejuję ;)

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116