Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum » Obie strony misji, XIV zmiana
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
83279 - zarejestrowani użytkownicy.
Brak nowych postów
Nowe posty!
Odpowiedzi: 2897 - Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 - Najnowszy: 22.02.2014 10:21 - Inez111
Autor Wiadomość

inez

Posty: 1054

jestem i ja:)

Dzień mi minała szybko, byłam u kolezanki tej która ma synka 14 mscy i sie zagdalaysmy az do 19:30:)a dzieci sie fajnie bawiły:)

Ja jutro jadę do Świntuchowa zawieżć paczkę która przesłała mi kolezanka dla swojego męza(na w-we nie chciała słać:)

Oby tak dni leciały jak dziś:)

Martusia zajrzałam na ten blog, fajny, można poczytać sobie:)

AAA i winka też u mnie dostatek, kupiliśmy działkę no i Mężuś robił winko:)więc zapraszam kto chętny:)

Wróć na górę

martusia

Posty: 756

Hmmmmmm, ale smaczka narobiłas:(:(o tej porze:(:(

Wróć na górę

niunia_879

Posty: 94

Sosenkowa pisze sie na kurs gotowania i pichcenia u ciebie bo ja noga pocieszam sie tym ze jeszcze jestem mloda to powoli ogarne ;-) Martusia chyba masz racje do każdego trzeba podchodzic indywidualnie. Cale szczęście ze ja jakimś trafem sie tu znalazlam :D i choc moze nie jestem az tak gleboko w serduszku zielonego jak wy i oni u was to i tak smutam podobnie.

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Martuś tak o tym mówiłaś… blog wydaje się świetny, na pewno będę go czytać ;)

Lokatorka rzucam winkiem… a mężuś na pewno się odezwie, główka do góry :*

Sosenka czy tam jest masa pod tymi orzechami? Bo jak tak to ja też takowe robie :) albo z masą albo jeszcze z mlekiem skondensowanym i powidłami ;)

Wróć na górę

inez

Posty: 1054

ja też takie ciacho robie pyszne jest:)na święta może zrobię:)to ulubione ciasto Mężusia;/

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Sosenko, a ile mniej więcej robiłaś to ciasto? Bo ponudziłabym moją mamę-zrobiłaś mi ochotę, jak przyjedzie, ale jak trochę czasu zajmuje, to nie będę jej o tym wspominać:)

Lokatorko, ja też się ostatnio pokłóciłam, po 2 miesiącach, ale potem doszłam do wniosku, że co by nie było, to w tej sytuacji musimy trzymać się razem i napisałam, że przepraszam. On też przeprosił i jest ok:) Tak jak mówi Martusia… Szkoda czasu na kłótnie, tym bardziej, że mamy go tak mało.

Inez, ja też uwielbiam jak czas szybko leci-jak nigdy!:)

Wróć na górę

sosenkowa

Posty: 736

Marti, tak jest masa, dokładnie taka o jakiej piszesz ;) Dlatego to Ty wrzucisz przepis, ja to robię z głowy a odtworzenie naprawdę by mnie zmęczyło ;)

Niunka, zapraszam. Gotować uwielbiam i robię to już jakiś czas. Także niczego się nie boje – w kuchni oczywiście ;)

Lokatorka, doskonale Cię rozumiem, serio. I nic więcej głośno nie powiem, bo nie chciałabym być tak przez neta źle zrozumiana, ale wydaje mi się, że większość z nas w ten sposób odreagowuje ten stres, strach, samotność i 1000 innych odczuć, które codziennie przez głowę nam przelatują ;)

Inez, Ty też ;) Wczoraj Rysia pisała o tym, że ma swoje wino, dzisiaj Ty. Następnym razem zrobię sobie tournee po waszym domowym winie. Fajnie, że dzień tak szybko Ci minął ;) oby więcej takich ;)

Rysia a Ty co? Znowu coś nie tak z Twoim sprzętem ;)

Margolcia, nie chcę Ci głowy zawracać, ale daj znak sygnał. Cobyśmy się nie zamartwiały .

No Martusia, narobiłam, ale już w lodowce schowane, żeby nie kusiło. Ale tyle ile się naoblizywałam, to moje ;)

Poszedł się wykąpać i go nie ma. A przecię u nich to już noc ciemna .

Lauren tak na oko z 2 godziny , Tak myślę. No ale ja mam tu pomagaczo-przeszkadzaczy ;)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Inez mój też uwielbia to ciacho…. ja dopiero go upiekę jak wróci, pewnie i tak będzie zamówienie na niego :)

Sosenko no niech będzie, wrzucę przepisik, ale jutro ;)
————–
Niunia nie smutamy :* i kolorowych snów ;)

Wróć na górę

niunia_879

Posty: 94

Kochane ja uciekam, Kolorowych :*
Wygrzebalam cos ale to tylko dla tych co lubia smutac
http://www.youtube.com/watch?v=XlmLB_qe16I

Wróć na górę

lokatorka

Posty: 311

to Marti wrzuć przepis bo takiego nie znam

Wróć na górę

martusia

Posty: 756

Niunia kolorowych:)
No i kolejny wekend bedzie słodkościowy:)to ciasto, to pierniczki a teraz orzechowiec:) będzie przepysznie:):)

Aaaa Inez bedziesz tu jutro????nie pomyliłam??? może kawka????

Wróć na górę

lauren

Posty: 437

Sosenko, to nawet znośnie. Chyba ponudzę moją mamusię:)
Swoją drogą chyba powinnam nauczyć się robić ciasto sama.

Niunia dobranoc:)
W sumie ja też zmykam do łóżeczka. Trzeba trochę poleżeć i poczytać. Dobranoc:*

Wróć na górę

martusia

Posty: 756

Lauren spokojnej i kolorowych snów:):)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lokatorka wrzucę jutro ;)

Lauren śnij :)

Wróć na górę

thecla

Posty: 313

Ciocia robi to ciacho i jest pycha :) Słodko się zrobiła na koniec dnia
i niech tak zostanie

Wróć na górę

lokatorka

Posty: 311

Marti ok:)
Słodkie sny może będą teraz;)
Jakie plany na andrzejki macie dziewczęta, my z córą do kolegi Andrzeja się wybieramy co by w domu nie siedzieć. Mała będzie miała towarzystwo w sowim wieku a ja chętnie posiedzę ze znajomymi przy lampce wina.

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lokatorka w tym roku nasz solenizant wyjechał, więc andrzejki będą bez żadnej imprezki, smutno będzie, ale cóż – przetrwamy….

Wróć na górę

martusia

Posty: 756

Hmm ja zapomniałam o andrzejkach:)kurcze trzeba cos wykombinować żeby nie siedzieć w domu samej:):)

Wróć na górę

lokatorka

Posty: 311

Pewnie,że przetrwacie!
za tydzień już będzie grudzień, za miesiąc nowy rok, leci czas, co?
__________
Nonymka no mam nadzieję, że półmetek :)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Lokatorka, no jakoś leci mogło by lecieć dwa razy szybciej ;)

Martuśka kombinuj, zawsze to lepiej spędzić wieczór z kimś niż samej ;) Lokatorka już ma wyjściówkę, więc nudno jej nie będzie ;) – fajno ;)

Wróć na górę

sosenkowa

Posty: 736

Dopiero skończyłam się skajpejować ;)

A kiedy Andrzejki są? W ten weekend? No to ja tradycyjnie nie mam planów a nawet jakbym miała to i tak nie miałabym, co zrobić z dziećmi ;)

Wróć na górę

malinowa

Posty: 261

U mnie andrzejki tez dzien jak co dzień. Nic specjalnego. bede siedziec sama z dziecmi i ogladac tv. Ewentulanie moze będę przepuszczac wosk przez oczko klucza i wróżyć :)

Wróć na górę

martusia

Posty: 756

Coś pomyslę, może wymyslę:)
Ja zmykam. Jeszcze kąpiel:)
Spokojnej nocy dziewczyny i do jutra:):)

Wróć na górę

Marti

Posty: 1870

Sosenka dokładnie wypadają w tą sobotę ;)

Martuśka spokojnej :*

Malinka a u mnie co roku na Andrzejki jest impreza, w końcu męża imieniny, ale w tym roku dołączę się do Ciebie i pooglądamy razem tv ;)

Zmykam i ja….
Idę wyprostować kręgosłup i śnić :)
Dobrej nocy :*

————–
Upssss……
Lokatorka masz racje :D już poprawiłam….
Zmykam….

Wróć na górę

lokatorka

Posty: 311

Miałaś na myśli Malinową:) ja w sobotę wybywam :D
Dobrej nocy wszystkim :)

Wróć na górę
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116