Rejestracja | Logowanie »


Forum “zAfganistanu.pl”

21 września 2009

Z Afganistanu » Forum
Nie jesteś zalogowany.
Pisanie na tym forum wymaga zalogowania.
87355 - zarejestrowani użytkownicy.
Profil użytkownika zara
(Wyślij wiadomość)
Imię:
Nick: zara
Status użytkownika: Forumowicz
Posty:24
Strona www:
Gravatar:
Jeżeli chcesz mieć awatar na forum,
zarejestruj się w serwisie Gravatar.com
O sobie:
Ostatnie wpisy:
XI-stki POWROTY
Data: 30.09.2012 14:24
Hej dziewczyny,
mam prośbę o kontakt do którejś z Was z Karkowa, której ukochany wraca na początku X. Moj nr gg 44028042. Bardzo dziękuję z góry.
A dla wszystkich czekających Kobietek, życzę szybkich powrotów Waszych meżczyzn :) .
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 03.08.2012 12:16
Dzień Dobry wszystkim :)
Rysica 100 lat dla Twojego Alanka :)
U mnie lato dzisiaj się skończyło :( Miłego Dnia dla wszystkich i szybkiego odliczania do powrotu Waszych Zielonych.
Pozdrawiam :)
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 30.07.2012 19:55
bebe nic nie doszło :( , sprobuj wysłac jeszcze raz.
Ja u koleżanki cały dzień, zaliczyłam opalanie a teraz kolacyjka :) Miłego wieczoru :)
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 30.07.2012 12:01
I ja dołączam się do ”porannej” kawki. :) Miłego Dnia XI-stki :)
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 28.07.2012 11:46
Witam dziewczyny w ten upalny sobotni poranek, a właściwie to juz poludnie :P
lamelia dzieki ze w tym calym forumowym rozgardiaszu przy tylu stronach i komentarzach potrafisz dostrzec problem i dac wsparcie cieplym slowem, z reszta tak jak pozostale dziewczyny. U mnie sytuacja wyglada troche lepiej, chociaż bez ekscesow. Czekamy dzielnie na powroty, a to juz coraz blizej. Moj to jak go znam to na samym koncu przyjedzie :P tylko ciekawe czy do mnie :)
Marti puscilam @ do ciebie, jak znajdziesz chwilke to fajnie :)
Pozdrawiam was serdecznie i zycze udanego weekendu. buziaki dla was
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 27.07.2012 11:42
Czesc dziewczyny & emej. :)
U mnie nastroj troszke lepszy. Kawka od rana tez byla. Ale upaly dzisiaj w centralnej. Ja tez jestem łasuch na słodycze :P ale na szczęście potrafie się czasem opanować. Miłego dnia :)
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 26.07.2012 22:54
Oj lamelia to musze przyznac ze wytrwala jestes kobieta. Bedzie dobrze, musi być :P miłych snów życzę. A o dds to narazie moge tylko pomarzyc :P
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 26.07.2012 22:23
Ach, te wasze randeczki. pozazdroscic :)
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 26.07.2012 22:14
Witam wieczorowa pora, wrocilam z zakupow z reszta nieudanych :( Dziewczynki madrze piszecie :) i wszystkie biedne czekajace dziekuja na pewno za wsparcie. Oby was nie dosiegnely takie problemy, ale mamy nadzieje ze sie wszystko ulozy jak tylko nasi Zieloni nas zobacza. Od nowa sie zakochaja łobuzy :) pozdrawiam
XI-stki na spokojnie – cz. III
Data: 26.07.2012 10:41
MARUSIA, PISZ CO MASZ NA SERDUSZKU :) DZIEWCZYNY SA SUPER, JAK MAMUSKI ALBO SIOSTRY :)

Zobacz wszystkie wypowiedzi